3 deklaracjeza darmo
Podczas drukowania lub wysyłki elektronicznej pierwszej wypełnionej deklaracji PIT-11 (lub innej deklaracji z sekcji firma) pojawi się formularz rejestracji. Po wypełnieniu formularza, zostaną aktywowane bezpłatnie 3 PITy.
Bezpłatnie można korzystać z kreatora pitów rocznych.
Więcej informacji dotyczących cennika
Sposoby zakupienia pakietu PIT zostały szczegółowo opisane w Cenniku Możesz dokonać szybkiej płatności za pośrednictwem Premium SMS a w przypadku wnoszenia opłat za pakiety PIT, zalecamy dokonanie płatności on-line za pośrednictwem bezpiecznego systemu PayU SA., gdzie dostępne są szybkie przelewy on-line za pośrednictwem banków internetowych lub kart płatniczych i kredytowych. W takim przypadku szybko otrzymasz kod aktywacyjny i fakturę VAT. Istnieje także możliwość wniesienia opłaty tradycyjnym przelewem bankowym lub wpłaty danej kwoty na konto – szczegółowe instrukcje oraz specyfikację zamówienia z danymi do przelewu otrzymasz w mailu.
Zamówienie można złożyć pod adresem www.platnik.e-pity.pl/cennik/ lub bezpośrednio w programie e-pity Płatnika (Pomoc > Zamów). Składając zamówienie na stronie e-pity Płatnika http://www.platnik.e-pity.pl/cennik/ należy wpisać odpowiednią liczbę deklaracji PIT (lub określić ją suwakiem) i kliknąć 'Zamów'. Zostaniesz przekierowany na stronę sklepu. Zamówienie należy uzupełnić o adres mailowy i dane do faktury oraz wybrać sposób płatności, a potem kliknąć 'Dalej - potwierdzenie'. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź wybór i dokonaj wpłaty. Po wyborze ikony banku zostaniesz przekierowany na jego stronę w celu zrealizowania przelewu. Dzięki systemowi szybkich płatności PayU, w ciągu 15 minut zamówienie zostanie zakończone, a na adres mailowy podany w zamówieniu zostanie wysłana faktura z kodem licencji.
Można wybrać również płatność kartą kredytową. Jeśli zdecydujesz się na przelew bankowy, po zatwierdzeniu zamówienia na adres mailowy podany w zamówieniu, zostanie wysłana faktura pro forma oraz wygenerowany druk polecenia przelewu.
UWAGA! Na druku oraz na fakturze pro forma są podane inne dane do przelewu – oba są prawidłowe!
W przypadku zakupu licencji za pośrednictwem Premium SMS kod otrzymasz natychmiastowo, maksymalnie w ciągu kilku minut. W przypadku zakupu pakietu PIT kod licencji jest wysyłany wraz z fakturą VAT po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym. Wybierając tzw. 'szybki przelew', kod licencji otrzymasz mailem w przeciągu 15 minut. Przy wyborze przelewu bankowego lub karty płatniczej czas oczekiwania wydłuża się i może trwać maksymalnie do dwóch dni roboczych. Jeśli zależy Ci na szybszym otrzymaniu kodu licencji, należy wysłać na adres serwis@platnik.e-pity.pl potwierdzenie przelewu. W mailu zwrotnym odeślemy kod licencji.
Jest to o tyle trudne, że faktycznym i formalnym sprzedawcą SMS-a nie jest firma e-file, tylko Twój operator komórkowy - z tego też względu formalne dokonanie zwrotu nie jest możliwe. Istnieje jednak możliwość złożenia reklamacji. Jeżeli po wpisaniu poprawnej treści SMS-a nie dotrze do Ciebie SMS zwrotny, napisz na nasz adres: serwis@platnik.e-pity.pl. Wyjaśnimy tę sytuację i przekażemy Ci drogą mailową poprawny numer kodu aktywacji. W przypadku Twoich uwag co do poprawności formularza, za który zapłaciłeś SMS-em, czy sposobu działania aplikacji, będą one rozpatrzone tak, jak każda reklamacja. Można ją złożyć w formie elektronicznej na adres email: biuro@e-file.pl lub pisemnie na adres siedziby spółki e-file.
Wysyłając SMS w cenie 9,84 zł (8,00 zł netto) otrzymujesz kod aktywacyjny. Po wpisaniu kodu w aplikacji, na Twoim koncie pojawi się 1 PIT.
Po wypełnieniu, zapisaniu, wydrukowaniu, wysłaniu lub wyeksportowaniu jednej deklaracji, z Twojego konta w aplikacji zostanie odjęty 1 punkt PIT (1 punkt = 1 formularz, 1 SMS = 1 formularz).
Niewykorzystane punkty, które naliczane są przy płatności Premium SMS i przypisane danej instalacji aplikacji, nie tracą ważności i możesz z nich korzystać bez ograniczenia terminu ważności. Więcej informacji znajdziesz w Cenniku.
Reklamację możesz złożyć w formie elektronicznej na adres email: biuro@e-file.pl lub pisemnie na adres siedziby spółki: e-file sp. z o.o. Sp. K. (60-461 Poznań, ul. Jeziorańska 12). W reklamacji powinieneś w szczególności opisać jej przedmiot oraz zawrzeć dane umożliwiające jej identyfikację i sformułowanie odpowiedzi. e-file rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania, a o wyniku załatwienia zgłoszenia poinformuje Cię tą samą drogą, którą złożyłeś reklamację.
Proszę wysłać na adres biuro@e-file.pl informację, że chcesz otrzymać rabat 50% dla organizacji non profit. W mailu należy podać nazwę Stowarzyszenia/Fundacji/OPP, którą reprezentujesz, nr KRS wraz z krótką charakterystyką działalności non-profit.